Frakcja Wyrzutowa

#wschowa2023

Archive for the day “3 grudnia, 2014”

Opuście ręce i odejdźcie od ściany

Propozycje Miłosza Czopka dla radnych, którzy ośmielili się nie głosować razem z NWNS na ostatniej sesji, można skwitować starym dowcipem – towarzysze, kto jest za może opuścić ręce i odejść od ściany. 

Zresztą zobaczcie sami

Pan Miłosz Czopek na powyższej konferencji został przedstawiony jako przyszły wice burmistrz Wschowy. Hmmm, w pani Danucie Patalas pokładam wielkie nadzieje, natomiast wobec pana Czopka jako wice nie mam żadnych złudzeń. 10 czy 11 miesięcy „kariery” u burmistrza Grabki udowodniło, że to za wysokie progi dla lidera Naszej Wschowy Naszego Samorządu.

Rozochocony przyszły wice Czopek podzielił się z nami swoimi przemyśleniami na temat sytuacji w radzie. Po jego słowach mam nadzieję, że po prostu mamy do czynienia z niekompetencją, a nie ze złą wolą. Na pewno zaś mamy do czynienia z galopującą megalomanią.

W całym tym materiale video warto skupić się na jednej rzeczy. Na wypowiedzi Miłosza Czopka, że radna Knaflewska-Walkowiak swoją pracą w radzie ma szansę odkupić jakieś swoje winy. Domyślam się, że chodzi o to, iż radna Walkowiak jest z tzw. obozu Grabki, tego obozu, który zostawia miasto w nieciekawym stanie na wielu poziomach.

Takie przedstawienie sprawy to jest proszę państwa jakiś żart. To, że burmistrzem Wschowy przez ostatnie 4 lata był pan Grabka jest winą Miłosza Czopka. To, że od czterech już lat miasto nie wychodzi na prostą jest winą Miłosza Czopka. Te wszystkie złe rzeczy, które się stały za sprawą władzy w mieście przez ostatnie cztery lata to wina Miłosza Czopka. To ten pan, który do kamer bredzi coś o układzie itp., został po prostu kupiony stanowiskiem przez Krzysztofa Grabkę, a następnie potraktowano go tak, jak na to zasługiwał, czyli pokazano mu drzwi. 

W tym czasie ja, opluwany dziś na forach internetowych za to, że nie podzielam zachwytów nad osobą doktora ekonomii, a głównie za to, że jako człowiek nie zwykłem popierać czegoś bezwarunkowo,  jak tylko potrafiłem kontestowałem burmistrzowanie obozu Grabki. Pod nazwiskiem, bez uników, nie patrząc na straszliwe niebezpieczeństwa. 🙂 

Ja to ja. Można powiedzieć weteran. Ciekawy jednak jestem, jak czują się radni NWNS po wysłuchaniu tej konferencji. Wiecie już za kogo was ma pan za chwilę wiceburmistrz? Za automaty do głosowania, za bezwolne maszyny, które maja realizować jakiś bliżej nieokreślony program na przeciw dzikim zwierzętom – radnym z innych klubów.

Post Navigation